☰
Dextrade.sk Dexinterier.sk Dexmobiliar.sk Dexplay.sk Dexfit.sk Dexshop.sk
DexinterierKatalógyNávody na spracovanie, montáž a údržbu

Kuchynské drezy

Kuchynské drezyPríslušenstvo

Nábytkové kovanie

Nábytkové závesySpojovacie kovanieZásuvkové boxyPUSH systémy

Pracovné dosky

Laminátové pracovné doskyPracovné dosky z umelého kameňaSklenené zásteny

Posuvné kovania

Posuvné kovania

Nábytkové svietidlá

Nábytkové svietidláLED hliníkové profilyLED pásikyLED príslušenstvo k svietidlámZásuvkové boxy

Lamináty

KovolaminátyHPL laminátyKompaktné doskyFENIX

Nábytkové dvierka a korpusy

Nábytkové dvierkaHliníkové rámikyDekoratívne panelyKorpusy a dvierka T.komplet

Minerálne platne GETACORE

GetaCore

IMI Surface Design

IMI povrchyIMI aplikácie

Kovový program na mieru

Clever cubeKovové podnožeHliníkové profilyŠatníkový SWS systém

Produkty podľa značiek

ARPADESIGN LIGHTHOMAPALIMI Surface DesignKRONOSPANREGINOXREGINOX, SINK SOLUTIONSALUSINK SOLUTIONTITUS+TRACHEAWESTAG&GETALIT
Aktuality Predajcovia
Sídlo spoločnostiPobočka TopolčanySklad ŽilinaKontakty
Eshop

Koronavírus - opatrenia spoločnosti - aktualizované

Aktualizované: 19.11.2021, 11:30

Od 22.11.2021 budú prevádzky našej spoločnosti v Žiline a v Topoľčanoch fungovať v režime "OP", s maximálnym počtom ľudí na predajni 15.

Prosíme všetkých zákazníkov o pochopenie a rešpektovanie vládnych nariadení a vyhlášky č. 259 ÚVZ.

Veríme, že preukázaním sa dokladom o zaočkovaní, resp. prekonaní COVIDu, umožníte našim zamestnancom bezkonfliktný výkon svojej práce, bez zbytočných stresov.

 

Aktualizované: 4.1.2021, 17:00

Od 7.1.2021 budú prevádzky firmy pre verejnosť zatvorené. Príjem e-mailových objednávok bude spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.

Osobný odber tovaru pre registrovaných zákazníkov, bude možný v našich skladoch, len po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 15,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, dezinfekcia, odstup, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)


Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:


Žilina:    0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu

Topoľčany: 0905 560 368 - vedúca skladu

Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.

Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach:        0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.

Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Služobné cesty a osobné návštevy budú až do odvolania len v obmedzenom rozsahu na základe vopred dohodutého termínu, prioritne za účelom riešenia prípadných technických otázok, reklamácii a pod.

Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.

 

Aktualizované: 20.12.2020, 17:00

V dňoch 21.12. až 23.12.2020 platia obmedzenia ako v 44. týždni (viď nižšie).

Počas vianočných sviatkov bude naša firma zatvorená od 23.12. - 12:00 hod. do 6.1.2021.

O prípadných zmenách a obmedzeniach v súvislosti s Covid 19 budeme informovať na základe vývoja pandemickej situácie.

Aktualizované: 24.10.2020, 12:00

V 44. týždni (26.10. - 1.11.2020) budú prevádzky firmy pre verejnosť zatvorené. Príjem e-mailových objednávok bude spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.

Osobný odber tovaru pre registrovaných zákazníkov, bude možný v našich skladoch, len po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 15,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, dezinfekcia, odstup, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)


Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:


Žilina:    0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu

Topoľčany: 0905 560 368 - vedúca skladu

Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.

Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach:        0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.

Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Do odvolania bez cestovania a osobných návštev.

Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.

 

Aktualizované: 22.4.2020, 10:00

Naša predajňa v Žiline a sklad v Topoľčanoch budú opäť otvorené od pondelka 27.4.2020 od 7,30 do 15,30 pre zákazníkov. Predaj bude možný pri dodržiavaní všetkých nariadení hlavného hygienika, týkajúcich sa prevencie pred šírením koronavírusu (rúško, dezinfekcia rúk, limitovaný počet zákazníkov na prevádzke, dodržiavanie rozostupov). Čas od 9,00 - 11,00 je vyhradený pre nákup seniorov vo veku 65+.

Pre zníženie finančných rizík sme zároveň zaviedli opatrenie, že zákazníkovi, ktorý je v omeškaní viac ako 14 dní, nebude možné potvrdiť jeho objednávku a ani objednať tovar u nášho dodávateľa.

Aktualizované: 23.3.2020, 18:00

Vzhľadom na zabezpečenie základných prevádzkových funkcií našej spoločnosti, musíme s okamžitou platnosťou zastaviť výdaj tovaru pre zákazníkov, ktorí sú v akomkoľvek omeškaní s úhradou záväzkov voči našej spoločnosti. Obdobný postup uplatňujú voči nám aj naši dlhoroční dodávatelia, bez ohľadu na to, o aký tovar, pre ktorého zákazníka sa jedná.

Kým v minulosti sme vedeli v odôvodnených prípadoch často vyjsť svojim odberateľom v ústrety s predĺžením splatnosti našich faktúr, či čiastočným preúverovaním ich projektov, v aktuálnej situácii sú naše možnosti v tomto smere nulové.

Aktualizované: 20.3.2020, 11:00

V 13. týždni (23.-27.3.2020) bude firma zatvorená. Príjem e-mailových objednávok bude však spracovávaný priebežne. Taktiež bude zabezpečený príjem tovaru v našich skladoch.

Počnúc 14. týždňom (od 30.3.2020 do odvolania) bude režim fungovania nasledovný:

- naďalej bude zatvorená predajňa v Žiline, aj sklad v Topoľčanoch pre verejnosť. Osobný odber registrovaných zákazníkov, bude možný po predchádzajúcej dohode v čase od 8,00 do 12,00 hod., za dodržania bezpečnostných pravidiel pre ochranu pred koronavírusom. (Rúška, zákaz vstupu do vnútorných priestorov prevádzky.)


Osobný odber je potrebné vopred dohodnúť s vedúcim skladu:


Žilina:    0908 915 618 – vedúci skladu, alebo 0905 704 690 – zástupca vedúceho skladu

Topoľčany: 0905 560 358 – vedúca skladu

Expedícia tovaru bude zabezpečovaná prednostne prostredníctvom externých prepravcov a v obmedzenom režime aj vlastným rozvozom.

Oddelenie zákazníckeho servisu bude pracovať formou „home office“, s plným prístupom na všetky firemné aplikácie. Kontaktovať ich môžete na obvyklých e-mailových adresách, alebo na služobných telefónnych číslach:        0905 230 086, 0905 536 327, 0908 915 600 v čase od 8,00 – 16,00.

Obchodní zástupcovia pracujú taktiež formou home office a sú dostupní na obvyklých telefónnych číslach. Do odvolania bez cestovania a osobných návštev.

Oddelenie učtárne spracováva agendu priebežne. Kontaktovať možno mailom.

______________________________________________________________________

13.3.2020, 10,00 hod.

Oznamujeme všetkým zákazníkom, že na základe aktuálnej situácie, sme sa rozhodli prijať niektoré opatrenia na zníženie rizika šírenia nákazy a ochranu zdravia našich zákazníkov, zamestnancov a ich rodinných príslušníkov.

Opatrenia reagujú na aktuálny stav k 13.3.2020 a predpokladáme ich priebežnú aktualizáciu.

  1. Od pondelka 16.3.2020 a počas celého 12. týždňa platí obmedzená prevádzka pre všetky naše prevádzky a zamestnancov:

    - bude zatvorená predajňa v Žiline, ako aj sklad v Topoľčanoch

    - chod jednotlivých oddelení a kolegov bude zabezpečený prácou z domu (home office). V čase od 8,00 – 16,00 budú zastihnuteľní na služobných mobilných telefónoch. Zároveň bude v tomto čase priebežne vybavovaná elektronická komunikácia na všetkých firemných e-mailoch.

    - Dodávky a expedícia tovaru budú realizované len v najnutnejších prípadoch a po dohode so zákazníkmi našimi vlastnými kapacitami, alebo externými prepravcami. Taktiež je možné v 12. týždni dohodnúť vlastný odber tovaru v našich skladoch.

    - Obchodní zástupcovia majú pozastavené služobné cesty a návštevy zákazníkov do odvolania.

    - Oddelenie zákazníckeho servisu bude priebežne spracovávať došlé objednávky a zákazky potvrdzovať v štandardných dodacích lehotách. Je však potrebné počítať s prípadným meškaním, pokiaľ sa akokoľvek zmení situácia u našich dodávateľov, alebo režime pohybu tovaru v rámci EÚ. O aktuálnom stave plnenia objednávok podá informácie oddelenie zákazníckeho servisu.

  2. Počas 13. týždňa sme sa rozhodli nariadiť celotýždennú firemnú dovolenku. V ojedinelých prípadoch je možné dohodnúť výdaj tovaru zo skladových zásob s vedúcim skladu, resp. pobočky.

    V tomto týždni nebude realizovaný žiaden návoz tovaru od našich dodávateľov.

Verím, že pochopíte nutnosť zavedenia týchto opatrení a spoločne prispejeme k zodpovednému správaniu sa nás všetkých. Žiaden „dobrý biznis“ nestojí za to, aby sme sa zahrávali so svojim zdravím, zdravím našich blízkych a okolia.

 

Informáciu budeme aktualizovať podľa vývoja situácie a zverejňovať na našej WEB stránke.

 

Ing. Peter Ganoczy

konateľ spoločnosti

ARPA EXPRES BOX
Radi by sme Vám predstavili novú kolekciu ARPA Expres – osem kompaktných čítaj viac
Otvorte si dvierka k dovolenke snov!
Pre všetkých obchodných partnerov ponúkame súťaž o dovolenku snov v hodnote 4.000,- EUR! Objednajte si v čítaj viac
Alveus opäť v našej ponuke!
ALVEUS je späť! Kvalita, ktorú poznáte, už opäť u nás. S potešením vám oznamujeme, že čítaj viac
Súťaž o najzručnejšieho montážnika
Spoločnosť TITUS+ v spolupráci s distribútormi značky v SR poriada súťaž o najšikovnejšieho montážnika nábytku. Príďte čítaj viac
SALUTEC - hliníkové pergoly a prístrešky
Náš sortiment sme rozšírili o hliníkové pergoly a prístrešky značky SALUTEC. Ponuku čítaj viac
IMI Surface Design = atraktívne možnosti pre jedinečné riešenia
Od roku 2024 sme výhradným distribútorom originálnych materiálov značky imi Surface Design pre výrobcov čítaj viac
Nová otváracia doba maloobchodnej predajne
Z technických príčin sme nútení do odvolania upraviť otváracie hodiny našej maloobchodnej predajne na Kamennej čítaj viac
Poznáte DESIGN LIGHT?
Značka Design Light bola uvedená čítaj viac
TITUS+ na výstave Nábytok a bývanie 2023 v Nitre
Spolu s našim partnerom firmou TITUS+ predstavujeme moderné technické riešenia v oblasti nábytkového kovania. Predstavenie produktov: čítaj viac
Do našej predajne nemusíte cestovať
Naše predajné priestory si môžete pozrieť aj virtuálne. Ak nechcete cestovať, pozrite si našu čítaj viac
GOLD nad zlato
"GOLD nad zlato" nie je len román amerického spisovateľa Josepha Hellera. Sloganom "GOLD nad zlato" čítaj viac
"T.komplet" alebo "Ako mať viac času pre seba a menej starostí"
Pre stolárov, ktorí majú pocit, že viac času venujú neefektívnym činnostiam vo výrobe, haseniu problémov čítaj viac
1234
Napíšte nám

Máte otázku? Potrebujete viac informácií o produkte? Neváhajte a napíšte nám.

Sortiment
DEXinterierDEXmobiliarDEXplayDEXfitparkDEXshop
Kontakt
Sídlo spoločnostiPobočka TopolčanySklad ŽilinaKontakty
© DEXTRADE Žilina.sk
Stránka Dexinterier.sk pre svoje správne fungovanie využíva len nevyhnutné technické Cookies.
Technické cookies